Dagens Dag

Idag var jag och Teresa och kollade på min nya kusins volleyboll-match. Det var väldigt roligt och de van hela turneringen :D Jag var fett imponerad när jag såg alla spela. De var superduktiga!!! Och jag insåg hur mycket jag älskar sport :P Det är något fantastiskt!!! Sen åkte jag och Teresa för att köpa lite grejer. Jag vill hitta en skinnjacka, gärna röd eller kanske svart, fast inte i riktigt skinn. Jag behöver också skaffa en riktig vinterjacka men jag kan kanske låna en av någon familjemedlem eftersom jag inte kommer ha plats att ta med den hem. Vi åkte och kollade iaf och jag hittade inget till rätt pris... En jacka jag kollade på kostade 100 dollar.. typ 700 kr... I Sverige backar jag undan för kläder som kostar mer än 100 KRONOR :P Bredvid där vi var visade det sig dock att det fanns en second-hand-affär och där hittade jag grejer :D Jag köpte en tunnare jacka, två stickade koftor, en tröja och en tjol för 19.95 dollar!!!!! EN tröja i Sverige kostar mer! Bra deal kan man ju säga :D Jag ska lägga upp bilder på det sen :D 
 
Idag fick jag även mitt paket från Sverige med mina innebandyklubbor!!!!!!! Underbart att ses igen!!!!!!!
Med i paketet var också mina jongleringsbollar och en nytt paket örtsalt :D 
Som jag skrev/sa i min videoblogg så spelade vi match i torsdags. Tyvärr förlorade vi igen och har alltså inte vunnit en enda match men jag spelade faktiskt riktigt bra :P Vi tog hem tre poäng, två av dem kom för att jag slog så långt att de andra två hann in och det sista tog jag själv när nästa person slog :D 
 
Nu ska jag lyssna på musik, kanske ta efter Ellinor och köra myran, och städa mitt rum och längta efter imorgon när jag ska skypa med Julia :D 
 
 

Kommentarer:

1 Farmor:

Klart att du älskar sport! Sport är ju bara härligt! Om man inte tar det alltför allvarligt....
Kul att du var inblandad i ert lags poäng. Det ska bli spännande att se vilka kläder du hittade.... Bra att du blev glad över innehållet i paketet! Det var liksom meningen.... Kramar i massor

Svar: TACK <3
Lisa Katla

Kommentera här: