ÄNTLIGEN!!!!

Nu har jag äntligen fått min videoblogg färdig! Jag har sagt det förut och jag säger det igen! Jag är världen mest långsamma person! Usch! Hoppas ni tycker det är trevliget i alla fall :P Varning! Den är typ 30 minuter lång... Den spelades även in igår även om jag inte lagt upp den förrän idag så matchen jag pratar om är spelad men resultat tar jag imorgon! 
Här kommer den: 
 
 
Här kommer även ett extra-klipp till min kära farmor som fyllde år i helgen och som sagt, sen är jag... 
GRATTIS I EFTERSKOTT FARMOR! Jag älskar dig! Du är supermegafoxyawesomebäst!

Kommentarer:

1 Farmor:

TACK, min sådan vän!!!!!! Jag undrar vem som är awesome.......

2 Anonym:

Gaman að lesa og sjá frá þér vídeó Lísa mín.
Gangi þér vel.
Kær kveðja Svava frænka

3 Sasha:

Världens sötaste video! Mest Epic var helt klart din kommentar om homosexuella och den amerikanska fotbollen.... inte helt PK men klockren ändå!Och din skällande lärare.... xD Kul att höra att du har det bra! Men du, du sa inget om gruppuppdelningar och cheerleaders! kan inte du kommentera det åxå? ;)

Svar: Tack så mycket! PK? politiskt korrekt eller? Inte riktigt :P Jag ska definitivt jobba ihop något om det :D
Lisa Katla

Kommentera här: