Premiär!

Nytt avsnitt av "In The Middle Of Nowhere"
 

Kommentarer:

1 Farmor:

Hej där! Jag såg att det svenska godiset var väldigt uppskattat i Hardin! Vi måste nog skicka mer.....Förresten, jag måste nog smaka det, för att se vad dessa ungdomar utsattes för. Jag som trodde du var en vänlig själ, Lisa....
Det var väldigt roligt att få vara med en dag i din skolmiljö. Bland det bästa var att höra ditt skratt i bakgrunden... Jag önskar att ni får vara lika glada alla dagar. Massor av kramar från mig
PS Jag ser redan fram emot nästa avsnitt

Svar: Jag är visst snäll!!!! Jag bjöd ju på godis!!! ;) Du måste berätta om du gillar det eller inte! Redaktionen för In The Middle Of Nowhere uppskattar om det skickas videos på knasiga ansiktsuttryck ifall det är fallet :PNästa avsnitt, jag vi får se när det kommer...
Lisa Katla

Kommentera här: