Konstnär Nästa!

Här sitter jag och borde verkligen, verkligen göra mina läxor men så fungerar det tydligen inte... 
I alla fall så kommer här två självportträtt jag gjorde i förskolan samt trean tror jag. 
Som ni kan se är det inte alls likt förutom en detalj... Min munn!!!!! Även om det inte riktigt är fysiskt möjligt att vrida munnen så mycket så är det ändå nästan så jag posar på ALLA bilder :P
     
Jag tänkte också berätta att jag har hittat min superkraft! Den är att jonglera med äpplen (max tre stycken dock...) Sedan bryta dem med händerna och ge till folk. På såvis så delar folket på sina äpplen och alla blir glada. Vilket i sin tur leder till fred. Rätt enkelt. Jag har skissat lite på min dräkt och eftersom jag här i USA representerar kära Sverige så tänker jag mig typ blåa tights och en gul dräkt. En svensk flagga som mantel och sen någon form av ansiktsmask för ögonen. Men jag vill påpeka att min dräkt INTE är någon form av nationalistiskt mög och Sverigedemokratiskt skit...
Min theme-song skulle vara: "Om du har ett äpple vill du dela det med mig, eller tar du hela själv?!"
Något som jag har tänkt berätta i en vecka och glömt varje gång är att Gavin DeGraw har släppt en nya skiva, "Make a Move" och den är så bra! Mina favvolåtar är "Best I Ever Had", "Make A Move" och "Who´s Gonna Save Us". Spana in dem (med öronen antar jag) är allt jag säger! 
Hm? Något annat? Ja, jag jobbar med ett inlägg om The Fault In Our Stars men jag vill att det ska bli så bra som möjligt så det kommer senare. 
Halloween börjar komma igång, massa dekorationer som jag får ta foto på :P 
Idag lärde jag mig att ordet Teddy Bear är påhittat efter USAs preseident Theodore Roosevelt. Kul för honom. Och att Ben Franklin, som var något viktigt snubbe i USA för länge sedan, lärde sig schack för att lära sig Italienska... O_o" 

Kommentarer:

1 oana:

*host* host* han var en av de fyra som skrev under amerikanska självständighets förklaringen *host* *host* o experimenterade med electrisitet, men han är en av the four 'fathers'

Svar: lol, jag har lärt mig det nu ;)
Lisa Katla

Kommentera här: