*Jag vet aldrig vad jag ska skriva här*

Idag har vi beställt en massa seniorsaker i skolan, våra "klädnader" och hatt till graduation och lite annat :P Här är en bild på min nya hoodie+byxor, jag har också ett par nya shorts och ett halsband :D 
Jag har fått en lista från min lärare med filmer jag ska se och några andra i skolan la till en massa också så jag har fullt upp :P Jag kanske hinner med någon idag för det verkar inte som att glee visas... :/ Jag får leva med att stirra på Stefan och Damon istället! 
Jag har idag, äntligen, lyckats läsa ut "Shiver" som inte var fantastiskt bra... Julia sa att det var jättebra men det var bara precis i slutet som jag tyckte om den och det var bara för att *SPOILER* det var sorgligt. Jag tycker att Grace och Sams relation inte riktigt känns trovärdig :P 
När jag läste Shiver så började jag tänka fett mycket på "true love" för i alla böcker/filmer snackar de alltid om det och om att de inte kan leva utan den andre men jag tror inte på det.. Jag tror inte på ödet och att det bara finns en person för, ja i saknad av bättre ord, en annan person. Om den man älskar dör ska det betyda att det är ens öde att vara ensam? Självklart inte! Och jag har fett svårt att föreställa mig att alla de ungdomarna i våra kära tonårsklyschor ska sluta upp tillsammans och gifta sig osv. Vissa kanske skulle kunna göra det men definitivt inte alla men filmerna framställer det ändå som om det skulle vara så.
Nu har jag börjat läsa "The Fault In Our Stars" som efter bara 20 sidor är apbra!  
Imorgon ska jag ta med min kamera till skolan och filma lite grann så ni får se en dag i mitt liv :P lol, en nytt avsnitt av "In The Middle OF Nowhere" coming up! Och jag lovar att det inte ska vara 30 minuter långt ;)
*VD SPOILER* Det här inlägget har tagit ett tag att skriva så jag tittar redan på Vampire Diaries och Stefan ser sååååååå, såååååååå, sååååååååååå (!!!!!!!) snygg ut som en en grek :P Kanske inte makear sense men kolla in avsnittet för det är fett bra och han är som sagt en hottie!!!!!
 

Kommentarer:

1 Farmor:

Det märks att det "rör sig under papiljotterna" hos dig. Det är verkligen kul att få ta del av dina funderingar och jag ser fram emot filmen som kommer att visa fortsättningen from the middle of nowhere....

Svar: jag är en aning förvirrad med de här papiljotterna men tak antar jag :) Filmen är på väg och den är fett rolig tycker jag :)
Lisa Katla

2 Farmor:

Allmänbildning - fast stenålders: papiljotter är ju sådana rullar som man hade i håret förr i tiden för att få lockigt hår.... Jag ser fram emot filmen!!!
PS Hanna hälsar!

Svar: lol, okej :P Hälsa tillbaka :D
Lisa Katla

Kommentera här: