Hösten är påväg

Idag körde bussen hem ett annat håll en den brukar och jag var för en gång skull vaken under resan och jag blev väldigt förvirrad... Det var väldigt fint i alla fall, vi körde genom skogen och det var mysigt. Alla löv börjar skifta färg och jag bor ju bland en massa träd så jag hoppas det blir superfint när hösten sätter igång :)
Jag har glömt berätta lite saker om skolan och USA :P Vi har en lärare som sätter upp en papper på sin dörr varje dag med "Today´s Thought" men olika knasiga fakta eller något skämt. Fett kul :) Jag tror även att jag har ångrat mig om det jag sa i min videoblogg om att kläderna inte är så olika här som i Sverige. Det är så fett mycket mer glitter på allt här! Alla tjejers byxor är fullproppade med paljetter och glitter på fickorna och i sömmarna... Jag är inte riktigt överförtjust i det :P När jag skulle handla min klänning till homecoming så var det också massa glitter... 
Jag har så mycket att säga om The Fault In Our Stars men jag har inte tid att skirva det för vi ska snar iväg och kolla på min v-kusin, Taylor, spela volleyboll och jag vill skriva något väldigt djupt och känslosamt :P Så jag får nöja mig med att berätta att jag faktiskt tränat idag, men det börjar bli fett kallt nu :/ OCH så ska jag visa bilder på min nya skolväska och mina SPIDERMAN-skor :D :D :D 
PS. Mitt senaste avsnitt av "In The Middle of Nowhere" - Just another day in Hardin, har nått över 150 visningar på YouTube och vu här i Hardin tycker det är fett ballt. Även om det inte är så mycket egentligen men det är nästan lika mycket som hela Hardin så... 
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Vicki:

Ååh älskar skorna! Vart köpte du dom? :D

Svar: Det gör jag med! :) Journeys heter affären :P
Lisa Katla

2 farmor:

Ja, du Lisa, det kan bli för mycket glitter....
Din skolväska verkar superbra och dina skor är ju fett häftiga!!! Har du fått magiska krafter nu?
Hardin-borna måste vara tacksamma - du har ju "satt Hardin på världskartan"......

Svar: ELLER HUR! Det ska jag minsann säga till dem! Jag har inte fått spidermankrafter tyvärr men min superkraft är att jonglera med äpplen och sedan bryta dem, på så vis så hjälper jag folk dela med sig och därmed skapar jag fred!
Lisa Katla

3 farmor:

Det tycker jag var ett mysigt sätt att skapa fred...

Svar: :D
Lisa Katla

Kommentera här: