Att inte göra läxa är min specialitet!

Paraden i fredags var så kul!!! Här kommer lite bilder :) 
                               
                                
                                
 <-- Min årskurs vagn! Som vann! Hela konceptet med praden är att hylla vår skola och trycka ner skolan som footballs-laget ska möta på kvällen. Våra motståndare var The Trojans så vår klass gjorde" Fooled Them Again" och hade en trojansk häst, även om halsen blev så lång att det snarare var en giraff. 
            
De tre "prinsessorna" som tävlade om homecoming-queen :P Olivia, på den första bilden vann. 
Det var jättekul och sen på kvällen vann killarna matchen. De ledde så mycket, 66-0, efter två quarters så matchen slutatade tidigare. 
Dansen var också trevlig. Det var dock fett mörkt i gympasalen och de spelade fett, enligt mig, töntig musik, alltså inte One Direction... :P lol, Några gånger var det en form av gemensam dans och alla dansade tillsammans. Jag hade ingen aning om hur det gick till så jag satt och skrattade åt det hela :P  
Detta är den enda bilden jag har från dansen men jag ska nog få tag i fler :P
Något av det roligaste jag någonsin varit med om hände även i fredags! Dagen innnan hade mitt paket från Sverige kommit med nytt godis och det hade jag ju med mig till skolan. Jag har "bråkat" en del med några i skolan om att svensk choklad är MYCKET bättre än den amerikanska och de har haft svårt att tro mig... Men på lunchen igår hade jag marabou-choklad, nappar, geléhallon och djungelvrål. Alla älskade de tre första sorterna men när jag tog fram djungelvrålen så hände det roliga. Jag ångrar, mer än något annat i hela mitt liv, att jag inte filmade deras reaktioner. Jag hade fått höra att det skulle vara roligt men jag hade inte kunnat föreställa mig detta. Det var SÅ KUL!!!! När många av elevarna fått smaka, och spottat ut det i förfäran, så sprang vi runt och gav till lärararna också och OMG! En av de bästa dagarna i mitt liv!   
Idag har jag varit hemma från skolan för jag spenderade hela natten med att kräkas istället för att sova. Nu mår jag bättre som tur är och jag har spenderat alldeles för mycket tid med att kolla på roliga klipp från Ellen DeGeneres show. Hon är så himla rolig. Jag skulle vilja lägga ut alla klipp jag kollat på men det skulle bli mycket, MYCKET längre än min alldeles för långa videoblogg (ber om ursäkt för det) men här kommer en rolig video i alla fall :D 
 
Jag tror jag har sagt det innan men jag ÄLSKAR att skratta. Komedi är bäst! 
Istället för att göra läxa igår (så egentligen var det rätt passande att jag var sjuk idag..) så gjorde jag detta med min pärm: 
            
Vill också passa på att berätta att han-som-inte-får-nämnas-vid-namn inte är aktiv nu eftersom mitt mörkrets märke från förra veckans nerd-day, inte är starkt ifyllt, men jag lovar att höra av mig när det fylls i igen. För det måste det ju göra! Carro har informerat mig om att the Potters ju har en katt som en bit av Voldemorts *gasp!* själ kan ha fastnat vid. Så var redo!   
Nu måste jag gå vidare till att inte göra mina läxor!
 
 
 
 
 

Kommentera här: