Varmt eller Kallt?

I lördags var det stekhett! Sara och jag cyklade till Lund för att plocka ogräs, vilket vi knappt gjorde, och sedan tillbaka igen. Det var trevligt men jag fick en förfärlig bränna på ryggen eftersom jag hade cyklat i linne....
Igår hade det passat bra med varmt väder eftersom "The Walk" skulle äga rum då. The Walk är ett projekt i Sandby/Dalby där man skulle gå/springa mellan byarna och så gick avgiftspengarna till Kille och Nyvång. Eftersom grundaren till detta är Södradalare fick dam- och herrlaget äran att vara funktionärer. Det hade nog varit helt ok om det inte hade regnat HELA tiden... Jaja, vi fick gratis hamburgare på Glorias efter :) MEN... Alla från mitt lag bangade för de var så trötta.. Så då blev det jag och herrlaget... Jippe? Vi är ju inte direkt buds, MEN (igen) de var inte heller så många och alla hamburgarna var redan lagade, så han som bestämde sa att vi kunde be folk vi kände att komma dit. Några SMS senare så var Ellinor på väg :) nu är det varmt igen och vi ska till Malmö och se på graffiti :P

Kommentera här: