Tack

Jag har varit väldigt orolig över min placering i USA den senaste tiden faktiskt. Men med hjälp av mina föräldrar, vänner och andra utbytisar så är jag nu sjukt taggad på att åka! Tack så mycket ni som hjälpt mig <3 Jag mailade min familj för inte så länge sedan och idag fick jag svar! De verkar jättetrevliga, och det visade sig att de har tre barn (vilket jag inte trodde) och sju barnbarn och ett barnbarnsbarn :) Och en av deras katter gillar att sitta på pappans huvud :) Snart ska jag ta kontakt med min kontaktperson också och se ifall hon kan berätta/ta reda på lite mer om skolan. 
 
Igår var det Valborg och vi var nere vid majbålet men fy vad det var tråkigt utan Julia. Idag är det 1:a maj och jag ska snart cykla till Lund och förmodligen träffa Erika och sen ska jag kolla när Ellinor demonstrerar. Det ska bli spännande för jag har aldrig sett en demonstration tidigare :P
 
Ett av mina favoritband, Dikta, har en ny skiva som är väldigt bra. Den heter "Trust Me" och låter "Cycles" är sweet! Jag har även börjat kolla på New Girl vilket är hilarious :D 
 

Kommentera här: