Islandsdagbok

29 maj
0830 - Idag åker vi hem. Vi har nästan packat färdigt allt och min väska är proppfull :P Jag har fett ont i halsen och har en jobbig hosta + att jag pratar som ett fån... Jag är klar med litteraturen så förhoppningsvis hinner jag spela lite Sims innan vi åker :)
1052 - Yay! Vårt flyg är försenat... Rätt rejält :( som tur var fick vi reda på det innan vi kommit in på flygplatsen så vi kan vänta hemma istället för att vara fast där :P
1325 - Allt här på Island är doppat i choklad! Inte mig emot direkt :P Vi åt precis riskakor med choklad och nästan alla bullar har choklad i sig :) Nu är vi på väg till flygplatsen. Medan vi har väntat har jag spelat mycket Sims :P Alla mina fyra simsgubbar fick stipendier till universitetet så nu har de åkt dit :D
Musiktips: "it's a beautiful day" av Micael Bublé och glee-verisionerna av "Against all odds" och " when I get you alone" samt "summer love" med 1D :)
2308 - (Svensk tid) Nu är jag äntligen hemma och nerkrupen i sängen! Det har varit en lång dag men fylld med mycket simsspelande och inga läxor :) Jag är även nästan färdig med den bok som står i vägen för mig och de böcker som jag faktiskt vill läsa! Jag är hes som jag vet inte vad men det låter rätt kul ;)
God natt och nu var det slut på den här sortens bloggande och min lilla "dagbok" :P

Kommentera här: