End of an Era

Nu har jag precis sett färdigt det sista "Friends"-avsnittet ever! Det har varit fantastiskt att ha tio säsonger att kolla igenom och det har varit superkul! Nu är det slut och det sista avsnittet var jättrebra. Även om jag kan se om avsnitten så känns det här otroligt nog som ett riktigt slut, ett väldigt sorgligt åldrande. Och det har fått mig att tänka på hur jag åldras :P Jag har definitivt inte någon tidig medelålderskris här men samtidigt så går det upp för mig att jag inte längre är yngst så som jag alltid har varit, inom både innebandy och golf har jag alltid varit den minsta (till ålder ;) ) men nu är jag inte det längre. Det börjar även bli verkligt att skolan snart är slut och att jag ska sluta i min klass eftersom jag ska åka iväg till USA, och när jag kommer tillbaka så blir det inte alls samma sak, även om den nya klassen säkert är hur trevlig som helst.  
Idag gjorde jag det sista spanska nationella. Det muntliga. Det gick bra :) På torsdag har jag matte-NP, skriv delen. Efter det har jag bara några inlämningar och presentationer och sedan är skolan SLUT. Både fett skönt och tråkigt. 
Idag handlade jag lite kläder :O Vilket inte brukar hända ofta. Jag handlade till och med förra veckan också tillsammans med mamma. På fredag åker jag ju till Island och ska gå på student så vi fixade lite inför det och passade på att köpa lite andra grejer då också. Jag ska nog försöka fixa någon bild på det nya :D 
En sak som ska bli kul till skolavslutningen är att jag ska baka en tårta :P Jag gjorde en förra året som jag var väldigt nöjd med och som den drama-queen jag är så ska den bli storslagen i år och jag har planerat för den sedan förra året... 
PS. Ett bra band är Imagine Dragons. De har en låt som heter Radioactive som är bra och som är deras mest kända låt, den är med i The Host. Men min favorit heter Demons! Den är apgrym :) Det finns säker fler men jag har inte lyssnat på alla än. 

Kommentera här: