Böcker

Guuuuud vad jag saknar att läsa böcker som JAG själv vill läsa! Nu har jag börjat läsa Hungerspelen igen och den är så bra!!! Under en väldigt lång tid har vi haft böcker att läsa i skolan och som inte varit så bra... Och därför tar de så lång tid att läsa färdigt dem  egentligen läser jag Hungerspelen för skolan för jag ska skriva om den men jag fick iaf välja själv 

Igår hade vi två hålor så skolan var sjukt chill  på kvällen cyklade jag från Lund till Sandby. Jag åkte hem till pappa för att hämta min iPod och träffade farmor där, sen cyklade jag hem igen. Det var sjukt skönt att cykla. I onsdags var jag och Ellinor på boxning på Gerdahallen och det var också mycket trevligt :) Men bäst av allt är att idag är dagen då Jesus Kristus steg upp från jorden för att förenas med sin fader a.k.a. jag är ledig och imorgon är en klämmdag! Sweet!!! 

Kommentera här: