Snö

Hej snön. Välkommen tillbaka! Jag hoppades på att få se dig igen. Liggandes på min cykelsadel. Forslandes in i mitt ansikte vart jag än tar vägen. Överallt ser jag dig. Yippie...
Igår var jag ute och sprang och kände mig otroligt duktig! Sedan var jag inte så duktig. Eftersom mamma hade fått mig och Ellinor att bli ansvariga för "dekoreradinmuffins"avdelningen och jag har tappat räkningen för hur många muffins jag åt igår :P De var i alla fall utsökta. Det stället vi var på som hade den här avdelningen var "innocooking" (jag kan fortfarande inte riktigt sätta fingret på vad det är, men någon sorts idéskapande mojs) Det var väldigt trevligt och en föreläsare som var särkilt bra. Det jag fastnade på mest var när han berättade om någon filosofi om att allt är påhittat. Allt som finns är det ju någon som hittat på (inte naturlagar och så). Ett exempel han tog var att han föreläste i en morgonrock. Någon gång gjorde någon en hoodie lite långre och kallade den "morgonrock" och vips så får man bara ha den på morgonen. När man tänker på det så, så blir allt ganska bissart och knasigt :D 
Idag läste jag färdgt min fan-fiction (äntligen) så nu kan jag börja på en ny :P Jag blev också klar med mitt människans språk arbete. *Pust* 
Under vår träning hade vi vår traditionella "spelare vs anhöriga match" och det gick väl inte så bra... vi förlorade ganska stort. En sak som jag blev aningen irriterad över var att det i början bestämdes av vår tränare att killarna från HJ laget (som var med föräldrarna) inte skulle få göra mål. Man kan säga att jag blev arg. Men vi behöver inte gå in på det... En annan dumm sak som händer i dessa samanhang är att min vinnarskalle träder fram. Och jag hatar, verkligen HATAR den sidan av mig själv. Jag bara går runt och kaxar och säger saker för att psyka motståndarna (särskilt min far). Jag måste sluta!!!!
En bra grej idag var även att mitt Sims 3 fungerar och jag har spanat in alla nya grejer från Saras prylpaket 70- 80- 90- tal :D Det är grymt!
God natt, nu måste jag lära mig konjunktiv på spanska. Yippie. . . . . . . . . . . .  

Kommentera här: