Röd kappa och blå converse

Just nu sitter och väntar på bussen som inte kommer förrän om tio minuter eftersom det inte är samma tider TILL som FRÅN Lund (vilket jag inte tänkte på...) men det gör inget för det är så trevligt väder idag :) så pass fint att jag har converse, solglasögon och den efterlängtade vår-kappan från farmor! Jag har varit hos henne idag och vi har snackat och snackat och sytt lite :D
Två kvinnor som har lyft min dag idag är Beyoncé och Monica Zetterlund (rekommenderas att lyssna på)
Igår såg jag äntligen A Very Potter Senior Year och det var grymt! Jag tittade tillsammans med Ellinor och vi käkade sushi och chokladpudding! Mums! Vi kollade också på the Adventurous Adventures of One Direction :) epic!
När jag kommer hem till mamma ska jag och Filippa förhoppningsvis kolla på Pretty Little Liars :)

Kommentera här: