Punkt punkt punkt (inte som i "Mamma Mia")

Här sitter jag på mitt rum och försöker göra färdigt mitt tal inför svenskan imorgon. Varför ska jag alltid vara ute i sista minuten? Jag vet inte varför? Det är en rätt dum grej att göra... Kanske beror det på mitt missbruk av tv-serier som får mig att kasta min tid rakt ner i toaletten med sådan kraft att jag inte behöver spola? Någonting behöver ändras Lisa. Men inte nu för snart är det sommarlov. Detta är förmodligen din sista uppgift detta läsåret. Gör den och pusta sen ut. Jag får ändra mig i USA. När jag kommer tillbaka får jag vara den ansvartagande som vi alla vet finns någonstans långt djupt, djupt inom mig... :S Jag har först nu den senaste veckan börjat inse att jag faktiskt SNART SKA ÅKA och att jag kommer sakna alla fett mycket, att detta är de sista två veckorna med min klass och att jag inte kommer träffa alla igen... Snart kommer Julia hem och sedan kommer Frida :D och sen åker jag igen, vad är det för jävla planering egentligen? Och jag ska jobba så mycket i sommar. Pengar är ju alltid trevligt att ha, särskilt när en resa till USA inte direkt kostar ingenting, men det är så MYCKET som händer just nu och som måste förberedads. Jag har fått order om att lägga upp bilder på mitt rum, och så har jag snott lite bilder från Lovisas mycket lyckade (O_o") kidnappning (den var rolig men själva kidnappningen kunde varit bättre) från Sasha, så det kommer nog snart :D 
Men till det som jag faktiskt skulle skriva om! 
Samtida kulturuttryck, inte världens roligaste tid i mitt liv direkt. Mina mål för den kursen var bara att bli godkänd. Så snacka om att jag blir förvånad när min lärare mailar mig idag och säger, "Lisa, ditt betyg blir B"!!!!! 
Allt för mej leverpastej!
PS. Det låter som min dator spinner.... 

Kommentarer:

1 alexandra:

Så sött inlägg!! Att kasta sin tid rakt ner i toaletten är ett uttryck jag kommer att lägga på minnet... Gullig blogg du har!<3

Svar: Tack så mycket :) <3
Lisa Katla

Kommentera här: