Mitt liv kretsar runt TV-serier (alldeles för mycket...)

Igår var jag på tivoli med Elisa, Ellinor, Sara och pappa och vi hade så sjukt kul! Vi åkte massa karuseller och jag skrattade så mycket att det krampade i magen :P Jag ska försöka lägga upp bilder imorgon. Idag har det inte hänt så mycket men jag har köpt en ny(gammal) bok, Of Mice And Men, som är en av de BÄSTA böckerna jag läst och jag kände att jag verkligen ville ha ett exemplar att ta med till USA. Jag har ockå, eller mamma har, köpt ett par nya röda byxor till mig :D 
Teen Wolf och The Fosters blir bara bättre och bättre! Jag tog risken att kolla på Elementary, en ny verision av Sherlock Holmes storyn med en kvinnlig Dr Watson, som jag varit lite tveksam kring... Hela grejen med att Watson är en tjej känns bara som ett sätt att visa hur nyskapande seriens producenter är. Det är ju trors allt baserat på en redan skriven berättelse. Men samtidigt så är det bra... Jag gillar denna seriens Sherlock och jag gillar Watson också men jag blir lite irriterad på att Watson i den hör serien blir så otroligt annorlunda behandlad än vad Watson blir i de andra verisionerna! I Elemantary är det många fler förlåt och ursäkter än vad Sherlock vanligtvis ger... Och jag hoppas att de inte slutar med att de blir tillsammans för det hade varit fett dumt!
Jag har även tränat idag! Äntligen! Det var fett jobbigt. Så vi får se om jag orkar pallra mig runt djurparken. Annars får Elisa och Ellinor köra mig i en kärra :)  

Kommentera här: