HBTQS

HBTQ vet ni kanske vad det är, det står för HomoBiTransQueer, men idag när jag såg killebäckskolans niors musikal så hade de lagt till ett "S", som står för Strunta-i-sexuell-läggning-för-det-har-ingen-betydelse! Jag blev stormförtjust! Det var fett bra! Musikalen i helhet var kul bortsett från att den var rätt sexistisk men det fanns i alla fall med en tjej som sa "Ni äger inte mig!" när några killar bråkade om henne. Det var positivt :D
Det var väldigt trevligt att besöka Kille igen inte bara för att lämna något till min syster som hon glömt medan jag samtidigt måste skynda till min buss :P  
Nu ska vi snart äta, jag är hungrig som en varg! Och efter det ska jag titta på den SENASTE AVSNITTET AV TEEN WOLF!!!!! Nu har säsong 3 ÄNTLIGEN kommit!!!!!! Jag ska poppa popcorn och mysa :D 
PS. Idag gjorde jag förmodligen mitt sista skolarbete för i år! Och imorgon har jag bara en lektion på morgonen, sen ska jag äta lunch med mamma och sedan klippa mig. 

Kommentera här: