Glass

Guuud vad jag ÄLSKAR trevliga och glada människor! För typ en timme sedan slutade min första och sista lektion för idag :) Jag och mamma ska luncha idag och på vägen till hennes jobb så "råkade" jag gå in på akademibokhandlen... Min absoluta favoritaffär :) Där köpte jag en bok om hur man gör en massa olika glassar :) Personalen var så trevlig och det gjorde mig jätteglad! Jag hoppas att folk tycker jag är trevlig när jag jobbar så att de också går ut från klubbhuset och känner sig glada!
Jag läste färdigt Berättelsen om Pi igår. Äntligen! Det har tagit vääääldigt lång tid... Den var helt ok, jag tycker väldigt mycket om filmen men boken blir lite dryg, eftersom han sitter i en båt ute på havet :P Känslan av att läsa ut en bok, vilket var länge sedan, var dock underbar! Nu är jag tillbaka på boken De Utvalda som jag var tvungen att e paus från eftersom vi läste en massa i skolan.

Kommentera här: