Jag är laaaaaaat.....

Jag har suttit i typ en timme för att försöka få ordning på en ny blogg-design. Först trodde jag jag skulle kunna klara det för jag lyckades med att byta en bild men sen blev det för mycket. Nuffror överallt och jag fattar inget. Eller jag tycker att jag fattar men datorn håller inte riktigt med för inget ändras hur mycket jag än vrider och vänder... Det kommer väl någon gång antar jag. Det tillsammans med de jäkla bilderna som jag inte klarar av att fixa! Imorgon är min fixar-dag och då SKA jag göra det! Det är rätt patetiskt :P Under fixar-dagen ska jag bland annat fixa nya hörlurar och en liten kamera att ta med till USA. 
Vi tittade på Allsång på Skansken tidigare och då spelade Oscar Linnros sin låt "Från och med Du". Mamma och jag pratade om innebörden av låten och hon hade för sig att det var en lycklig låt medan jag sa absoluta motsatsen... När vi gick igenom den så kom vi fram till att jag hade rätt och det har jag väl...? Jag blev lite osäker.... I alla fall så är den låten fantastikt vacker och jag har lyssnat på honom den senaste timmen nu :) Låten "Plåster" är också underbar! 
Imorgon kommer förmodligen ett argt inlägg om jobbiga vuxna som jag inte orkade skriva idag :P 
 

Kommentarer:

1 jesper:

Hejsan!
Skulle du vara intresserad av ett länkbyte?

Svar: Jättegärna! Lägger till dig nu :)
Lisa Katla

2 Douglas Klang:

Jag tycker iaf att designen var riktigt snygg nu! Har btw länkat din blogg i min länklista nu :)

Svar: Tack så mycket :) Inte för att det är min förtjänst dock :P Lägger till dig också :D
Lisa Katla

Kommentera här: