Design

Jag börjar få kläm på det här med designen nu!!!!! Det ser förmodligen rätt annorlunda ut och jag har en del kvar att fixa men jag är stolt över mig själv för jag fattar faktiskt vad jag håller på med :D Jag vill bara hitta ett sätt att lägga in fler bilder... 
Idag har jag gjort lite "ärenden" inför USA och sånt. Betalat saker på banken och fått stämplar och personbevis. Jag har gått rätt mycket :P Jag har även köpt nya hörlurar. Orange. Jag vill hade tänkt köpa en digitalkamera också men jag har valt att hoppas på att få en nybörarsystemkamera i födelsedagspresent istället :P
Nu måste jag sova! Imorgon ska jag och Julia spela disc-golfing! Måsta vara redo ;)

Kommentarer:

1 oana:

deisgnen är jättefräsig! Har du gjort den från grunden eller så som jag sa? :) se kanske du kan förklara för julia att html inte är svårt! XD
när åker du? i mitten av augusti? :) planer på vad du vill göra när du är i usa? typ ja vet inte xd bucketlist xd

Svar: Tack så mycket! Jag valde en av de mallarna som fanns på blogg.se och med hjälp av google och MÅNGA försök så lyckades jag förstå rätt bra :P Jag vill egentligen göra min bakgrundsbild större men det får jag lösa en annan gång :P Jag ska hälsa Julia det :DJag åker den 10 augusti, jag vet att min skola har både basket och softboll och jag planerar att komma med i det :) Kanske försöka på cheerleading, jag vill gärna vara med i bandet som finns och kanske t.o.m kören. Jag vill gärna få spelat lite golf, för det kryllar av banor där :P och kanske även innebandy :D
Lisa Katla

Kommentera här: