Välkomna Tillbaka

Okej, jag har varit         
                 segare än segast 
när det gäller                         
                      att uppdatera bloggen
den senaste tiden..
Jag brukar vara rätt                                                                                         
                                     seg men nu är det värre än någonsin.
Jag har i alla fall valt
 
 
                       att dela upp allt som hänt i
olika inlägg så att man lätt                                  
kan hitta det man vill
läsa
om
och så blir det 
                                                                  inte allt för stort :P
De olika delarna kommer vara:
Italien
Stockholm
Jobb
Gamla människor
Övrigt

Kommentarer:

1 Sasha:

Jeeez vad snygg din blogg blivit!!! hur lyckas du? :O

Svar: Tack så mycket! Det finns många bra guider på nätet :) Jag är faktiskt rätt stolt över mig själv för att jag typ fattar när man är inne i html-läget :P
Lisa Katla

Kommentera här: