Åka och Lämna, inte samma sak

Nu är det inte många dagar kvar.
Sen bär det av mot oändligheten och vidare.
Jag har sagt detta många gånger, till och med skrivit en dikt om det men nu börjar det verkligen närma sig. Jag är så otroligt taggad för att ÅKA, jag har redan planerat allt jag vill vara med i, Softball, Basket, (Cheerleading?), bandet, kanske kören, jaja, allt möjligt :P Men att LÄMNA däremot är inte riktigt något jag ser fram emot.... Bara genom att tänka på ordet känns det som om något rycker ut mitt hjärta och hoppar på det och jag vill bara rulla ihop mig som en boll och gömma mig under täcket. Hade man varit Hannah Montana och fått "The Best of Both Worlds" hade det ju varit okej men så är det ju inte tyvärr. jag får helt enkelt prega in i mitt hjärta (hjärnan vet det) att man inte kan få allt och att det jag går miste om här kommer kompenseras av det jag får uppleva där.
Men i alla fall så är det i morgon bara en vecka kvar! Tidigare har resan varit så långt in i framtiden att den inte riktigt känts verklig men nu ör alla förbereldelser i full gång och istället för att säga "till hösten ska jag åka..." så är det "nästa vecka...."
 
 
    
 

Kommentarer:

1 Billige Moncler butik strøget:

My husband and i have been really peaceful Chris managed to deal with his reports via the ideas he obtained while using the web page. It is now and again perplexing to just be handing out thoughts which often many others could have been making money from. So we remember we've got the blog owner to give thanks to for that. The main illustrations you've made, the straightforward web site menu, the friendships you will make it easier to create - it is many astounding, and it is aiding our son and the family know that the issue is satisfying, and that is tremendously essential. Many thanks for all!

Kommentera här: