Without music, life would be a mistake

Det skulle det verkligen! Egentligen tror jag inte på att man måste göra allt likadant innan varje match eller liknande stort event :P t.ex. Måste stå bredvid samma person vid samlingen eller ha samma toffs etc.... Men, det finns en sak som alltid är bra för mig, och det är när jag sjunger under matchen. Iof så vann vi alla matcher fast jag inte sjöng och den senaste blev lika, men det vände efter att jag insåg att jag inte hade sjungit på hela resan (ps. Jag sjunger inte högt) I alla fall så sjöng jag "Don't stop me now" när vi spelade asgrymt mot Warberg :D
På tal om sång så är det väldigt stor skillnad mellan Lund och Sandby när det gäller hur många personer man möter på gatorn (inte så konstigt). I Sandby sjunger jag alltid med näKajsa går till bussen osv. men i Lund är det alltid folk överallt. Självklart kan jag sjunga ändå men jag väljer att inte göra det. På nilstorp är det ofta rätt tomt med folk så där passar jag på ;) 
jaja, god natt. tagga kvartsfinal :)

Kommentera här: