Helsingborg

Jag befinner mig just nu i Helisingborg och spelar distriktslags-SM. Vi har vunnit båda matcherna vi spelat idag och imorgon har vi två gruppspelsmatcher till som vi förhoppningsvis vinner så vi går vidare till kvartsfinal :) 
Efter första matchen hade jag två missade samtal och ett röstmeddelande. Nummret var ett 08-nummer, alltså från Stockholm. Efter att röstbrevlådan strulat supermycket fick jag höra meddelandet och det var ifrån Explorius. De vill att jag skulle ringa. Och det gjorde jag. Och jag har blivit placerad!!! Jag fick ett mail med massor med info. Familjen är ett äldre par på 64 år och de har 4 katter och 1 hund. De bor typ 2 mil från en väldigt liten by på ungefär 600 pers. Ärligt talat är jag lite orolig eftersom det är väldigt litet och de bor så långt därifån. Men det ska nog bli bra. Mamma och Magnus hade kollat upp skolan en del och den verkade bra och det är typ 1 timme till Kansas city som är väldigt stor. Efter SM ska jag skriva ett mail till dem :) Jag kommer börja skolan 19 augusti tror jag så nu hoppas jag bara att Ellinor börjar någon liknadnade tid så vi får åka till NY tillsammans!

Kommentarer:

1 Frida:

Ni får inte åka innan jag kommit hem!

Svar: Det ska vi inte :) du kommer väl hem i juli eller?
Lisa Katla

Kommentera här: