One Direction i mitt hjärta <3

Okej, så jag måste berätta för er att One Direction ska släppa en ny skiva!!!! Jag är så taggad!! 25 november ska den komma ut!!!! Jag har hört två låtar från skivan hittils! :D Story of My Life och Diana! De är så bra!!!!! 
Här är en fin liten bild på min framtid! FÖR jag är fullständigt kär i Harry Styles! Zayn är också en av mina favoriter! De andra är sjävklart också viktiga för gruppens skull men Harry och Zayn är inte bara underbart vackra att titta på men de sjunger också som ÄNGLAR!!!!! Jag börjar nästan böla så bra låter dem!!!!! Den enda andra artist som också har den begåvning är Darren Criss, som även han äger en del av mitt hjärta ;) lol :P
OCH! Världens bästa Julia avslöjade min födelsedagspresent lite i förtid för jag var nära på att skaffa det själv för det är nämligen TVÅ BILJETTER FÖR ATT SE ONE DIRECTION NÄR DE KOMMER TILL DANMARK I JUNI!!!!!!! Så danskarna får se upp när jag och Julia kommer över, (båda 18 år gamla ;) lol, skoja bara, fast det är sant... ) för vi ska ta dem med storm och jag kommer ta med mig Harry och Zayn hem och och gömma dem på mitt rum!!!!     
 
 

Kommentera här: