Skogarna Brinner

Nu är det verkligen höst och en vackas basket har spelats. Jag börjar bli säkrare med basket nu. Det känns som att det varje dag går frammåt. Det känns rikigt bra att börja träna igen för även om jag har idrott varje dag så har det inte varit samma sak som efter skolan-träning :P Jag har lite svårt att inse dock att jag inte kan vara bäst än, efter en veckas träning men jag klarar mig faktiskt bra, förutom när vi ska studsa två bollar samtidigt... 
Det är så fint nu i höstatider för träden här, vilka är väldigt många, har alla börjat skifta färg och det är riktigt vackert! 
Ikväll är det första playoff-matchen för football-laget och jag förväntar ju mig att de ska vinna hela tjohejset så det borde inte bli något annat än vinst idag enligt mig :) 
Här kommer en lista på bra låtar jag lyssnat på den senaste tiden :D (ingen special ordning)

* Stroy of My Life - One Direction
* Hey Jude - Glee version (The Beatles)
* Ensam Med Dig - Lisa Nilsson 
* Lilla Lady - Daniel Adams Ray
* Magic - One Direction (Inte deras låt egentligen)
* Irresistible - One Direction (samma här) 
 
Bara så ni vet så hag jag gått över till den mörka sidan och skaffat instagram :P "theswedishapplejuggler" är mitt namn och ni får gärna följa mig. Och nu när jag ändå är igång så kan jag dela med mig av alla mina hemligheter :P
YouTube - Katlizz95
Tumblr - ijustlovethispart
Twitter - lisakatla (oerhört inaktiv dock) 
 
 

Kommentarer:

1 Farmor:

Jag gläds med dig att träningen går bra! Det där med två-boll-studsen kommer snart att sitta - du kan ju jonglera med TRE bollar!!! Vad kul att killarna vann fotbolls matchen.... Jag såg det på facebook....
Kram och fortsätt studsa, mitt hjärta.....

Kommentera här: