Det som inte fick vara med någon annan stans

Ja, nu kommer lite övrigt :P
 
Musik - One Direction har gjort en ny singel, "Best Song Ever" som är inte riktigt the best song ever men den är väldigt bra och har en super-rolig video. När jag hörde talas om låten var jag lite skeptisk för jag trodde att titeln syftade på deras egna låt... Men så var inte fallet och den var jättebra!
 
Kamera - Jag har äntligen köpt en systemkamera! Jag hade tänkt att bara ta med mig pappas gamla digitalkamera som inte är så bra och sedan önska mig pengar i födelsedagspresent/julklapp så jag kunde köpa en i USA men farmor tyckte att jag borde ha kameran när jag kommer dit och till och med lite innan så jag hinner vänja mig vid den. Så, jag tog reda på en massa om olika kameror och jag föll pladask för Olympus xz-2. Farmor och jag åkte och köpte den. Jag fick betala halva och fick resten i tidig present :) Jag har tagit en del bilder och kameran har många roliga effekter :) Men jag har fortfarande lite kvar att lära :P
 
Böcker - I Italien läste jag ut "Of Mice And Men" av John Steinbeck. Jag tror jag har skrivit om den innan men det är bara så himla bra! Jag har också börjat läsa "Pärlan" som han också skrivit men jag är inte klar än. Jag trodde att jag inte hade läst "Harry Potter och Halvblodsprinsen" men efter att ha läst den, känt igen och förutspått mycket som inte finns med i filmen har jag konstaterat att det hade jag visst. Den var i alla fall jättebra och nu har jag börjat på "Dödsrelikerna" som jag tror att jag läst början på O_o" Kallas att ha bra koll på läget....
 
Filmer - Alla TV-serier som jag glor på är som vanligt jättebra men jag har även sett bra filmer. Jag och Ellinor har sett "Now You See Me" och den var SUPERBRA! Ikväll ska jag och Ellinor även se "The Internship" som Julia säger inte är så bra men Dylan O´Brien är med i den så man måste ju se den! Jag har faktiskt inte hunnit se Despicable Me 2 än... Och jag tror att Monsters University har kommit ut nu så jag måste se den ASAP!
 
Glass - Jag har upptäckt en ny Ben & Jerry-smak, Dough-ble Whammy. Den är supergod! Annars har jag inte ätit så mycket glass som är utanför mitt normala ;) BlondieBrownie var faktiskt inte så god, så pröva inte den om ni som jag inte är så förtjusta i karammelsås/kräm. 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: