50 Shades of Skincolor

Om man vill ha en jämn och fin solbränna så är golf INTE något att rekomendera... En rejäl bonnabränna är vad man kan förvänta sig efter en golfvecka under sommarens varmaste dagar. Men eftersom jag skulle till Italien efter den veckan trodde jag att jag skulle kunna ändra färg på min mage till i alla fall lite brunare men nepp! Så jobbar tydligen inte jag... Inte blir det bättre av att spela softboll heller, magen blir vitare, armarna brunare. Vi får väl se om jag kan släta ut det någon gång :P
Här kommer lite bilder på allt här :D 
Kunde inte motstå att köpa denna på Wall-Mart
Trouble 
Min softbollhandska som visade sig vara rätt liten jämfört med alla andras... Men jag har fått låna en större handske av min tränare :) Och jag måste ju vara bäst om jag klarar mig med en liten handska :P
Baksidan av huset 
Wink och Teresa
Arthur
Shilo
Annie
En tröja jag köpte i NY
 
Så här ser mina fötter ut efter softbollträningen... benen blir både solbrända och extremt skitiga :P
Bara en gnutta av trädgården :P De här SÅ mycket mark, fast rätt mycket är åker :)
Köket
Vardagsrummet
Clyde
Den här lilla krabaten satt på mitt fönster igår :P
Min säng
Lite mer av mitt rum :) Som ni kan se är det väldigt färgstarkt :)
Framsidan av huset :D
 
När vi var i NY köpte jag den här väldigt relevanta stjärnan i en Broadway-affär :D (Almost Famous)
På mitt rum hängde några tallrikar men olika budskap från GUD! Jag har lagt till min egna personliga touch ;)
Här är några av mina nya kusiner :) Savannah, Taylor, Austin och Wade :) Tydligen är det vanligt att barn också har någon form av gevär...
 
En sak som gör mig otroligt irriterad är saknaden av engelska uttryck för:
Palla
Fika
Gå ifårn (matbordet)
 
Vi ska snart åka iväg till någon släkting eftersom det är labor-day weekend. Jag vet inte vad vi ska göra men kul blir det förhoppningsvis :D Och bäst av allt är att vi är lediga på måndag :D 
Jag har lite jämförelser att skirva om men det tar jag en annan gång :D

Kommentarer:

1 Oana :

gus vad awesome du ser ut att ha det! :P man blir ju fan avundsjuk xd
kan inte du göra en videoblogg om typ..ja vad som helst!! skillnader, dina tankar hittentills mm xd

Svar: Tack så mycket :) Jag trivs väldigt bra :D Du, det var faktiskt en väldigt bra idé och det blev faktiskt dagens utmaning!
Lisa Katla

2 Steina:

Flotta Lisan mín. Gaman ad sjá frá Usa,,fólkid og husid og allt bara. <3 <3 <3

Svar: <3
Lisa Katla

3 Sasha:

tummen upp för din blogg!! kul att du verkar trivas:)Något brutalt dock att barnen får ha gevär!!! :O


Svar: Tack så mycket :D Ja, det är rätt galet.. Många i skolan pratar om när de jagade och bla bla bla och jag sitter där, okej... O_o"
Lisa Katla

Kommentera här: