Sommar och sol

Idag är det den tredje dagen på golfveckan hos klubben bland romeleåsen kullar. Och äntligen var det dags att ta hem förstapriset. Jag har spelat de andra två dagarna och det har inte gått lika bra även om det blev pris igår med :P Nu är jag i alla fall en stolt ägare av en terassvärmare och måste ta det svåra beslutet om mamma eller pappa ska få äran att ha den hos dem... Jag spelade med pappas kollega Malin och vi hade superkul! Ett tag, medan vi väntade på dem framför, så låg jag på marken och skrattade. Min innebandytränare Norpan/Andreas och hans mamma Margareta var också med i vår boll. Som tur var var dem i den andra klassen så vi kunde säga lycka till och faktiskt mena det. Golf är faktiskt en väldigt oärlig sport. Man hejar och hjälper varandra väldigt mycket men egentligen vill man ju vinna så det blir lite knasigt :P Jag och Malin bestämde oss för att lura pappa med att det inte hade gått bra :) när vi möttes efter halva rundan låtsades vi att det gått dåligt och ett vad om vem som skulle ha bäst resultat skapades. Så nu är jag 150kr rikare och pappa blev så lurad. Vi sopade banan :)

Kommentera här: