Clever Cookie

Idag har jag sett Les Miserables och det var apbra! Även väldigt lång. 2 timmar och typ 40 minuter! Jag suger på att beskirva på jag skiter i det utan säger bara 5 tummar upp :D Under bioföreställningen hade jag som vanligt bioglass och denna gången var det även en ny smak! Clever Cookie, Vanilla ice cream with chocolate cookie swirl, double chocolate cookies & chocolate hip cookies!!! Den var toppengod :)  
Efter bion var jag och kollade på H2:s match (som de vann med 10-4 tror jag :P ) och en i motståndarlaget hade en sjukt cool mustach! Den sog ut ungefär såhär: 

 
 
 
 
Om jag hade varit en man, eller en kvinna med skägg hade jag definitivt haft något av dessa :D Jag vill sjukt gärna ha sådana glasögon som Dumbledore har också!
Nu blev det många utropstecken och mycket bilder. Så jag säger god natt, imorgon blir det yoga :D
Ps. Jag vill ha min värdfamilj!!! :D
 

Kommentera här: