Blob, svett och ... ?

Inga tårar men en seger kanske??? Japp, idag har jag varit i Växjö och spelat match och vi vann med 2-7 :) Denna veckan har det varit otroligt mycket innebandy :) Måndag, tisdag var det sportlovsinnebandy med de yngre barnen från SödraDal och Kille. Och på torsdag och fredag hade jag skånelagsuttagning. Det kändes bra så jag får hoppas på det bästa tills på torsdag då vi får reda på vem som kommit med. 
På vägen hem så tittade jag på Breaking Dawn part 1. Även om filmerna har sina stunder så blir jag så glad när jag ser dem eftersom de påminner mig om hur bra böcker är :P
Nu ser vi på Melodifestivalen, och det var faktiskt någon bra låt, men som vanligt är det pauserna som är det bättre.
Imorgon ska jag slappa stenhårt, och fixa i ordning det sista med mitt rum så att jag kan lägga upp bilder :D 

Kommentera här: