Avslappning

Igår hade jag tänkt på olika saker jag ville skriva om men så när jag väl skulle skriva så glömde jag en grej :P
Eftersom vi var 8 stycken + min far på träningen igår så blev den inte super seriös. Vi tränade inte hela passet och i slutet körde vi avslappning! Jag, som är van vid sånt från yogan, tyckte det var mycket trevligt, även om rösten som pratade var mycket konstig och sa en massa bullshit. Men det var många som inte alls tyckte om det. En persom sa att hon inte alls hade ro till att göra något sådant och att det är ju en kvart av sitt liv man lägger då man hade kunnat göra något annat. Jag tror att det var både sant och på skoj. Men det gör mig lite ledsen att det är så. Ett verkligt bevis på att vi är för stressade. Att vi inte kan lägga en KVART på avslappning varje dag. Då måste vi verkligen ha för mycket att göra. Sen kan man ju tycka illa om det för att man inte kan slappna av på det sättet, men alla har ju något som gör dem avslappnade och vi borde lägga tid på det. Livet blir mycket bättre då :) 
Måste också berätta om One Directions nya låt. "One Way Or Another". Det är en cover och de har gjort den som en välgörenhetslåt. Den är väldigt bra. Även "This Is The New Year" men GLEE är bra :D

Kommentarer:

1 oana:

Älskar Covern 1D gjort på den! så jäkla mkt bättre än originalet enligt mig!:D
Är du en directioner btw? XD

Svar: Ja den är sjukt bra!!! GLEE har också gjort en bra cover av den låten :) men båda de versionerna är även mash-ups :D jag är en solklar ditectioner!!! Inte så att jag har posters och sängkläder med dem på (även om det inte hade skadat :P) men jag älskar deras musik och kan alla låtar :D du då???
Lisa Katla

2 oana:

haha JAPP Directioner jag med:D har deras låtar o postrar hade inte varit FEL XD

Svar: :D
Lisa Katla

Kommentera här: